• Default Alternative Text

    Дистанционна техническа поддръжка

    Предизвикателства

    Когато се случи неочакваното.

    От особена важност е да имате незабавен достъп до експертна техническа информация и подкрепа. Наличието на леснодостъпно съдействие може да спести на Вашата организация ценно време и средства.

    Експлоатация

    Алтернативен текст по подразбиране
    • Решения

      Нашата телефонна линия за поддръжка Ви предоставя качествена помощ от експерти с изчерпателни познания за нашите продукти и приложения за автоматизация. Специалист ще Ви помогне с инсталацията, конфигурацията и диагностиката за по-бързо разрешаване на Вашия технически проблем.
    • Ползи

      Нашите центрове за поддръжка използват най-новите инструменти за осигуряване на първокласна поддръжка и диагностика. Получавате отговорите, от които се нуждаете, чрез пряк достъп до нашите компетентни продуктови специалисти, в и извън работното време - винаги, когато имате нужда.
    • Предимства

      Получавате уникален опит чрез нашите глобални и локални възможности. Опит, включващ обучение от производителя и свързано сертифициране. Освен това, имате възможност да включите тази услуга към договорите за модернизация и поддръжка.

    Ползи

    • Бизнесмени на видеоконференция
      Приоритетен достъп до техническа поддръжка за приложения и отстраняване на проблеми
    • Алтернативен текст по подразбиране
      Способност за разрешаване на проблеми с оборудването по телефона
    • Алтернативен текст по подразбиране
      Експертната помощ е на разположения 24 часа в денонощието, 365 дни в годината с гарантирано време на реакция.
    • Алтернативен текст по подразбиране
      Гъвкава сервизна услуга, която дава възможност да изберете точното ниво на поддръжка, отговарящо на Вашите нужди
    • техници решават проблеми, нефт и газ
      Подробна процедура за ескалация, осигуряваща своевременна реакция